Friday, July 6, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!!!


ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ (ΕLIZA...STAR) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΗΣΤΕΡΟΥΜΕ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ! 

1.Πες μας λίγα πράγματα για εσένα...
Γεια σας ! Με λένε Μυρτώ είμαι 12 χρονών και θα πάω 1 γυμνασίου . Το stardoll μου αρέσει πάρα πού και μπαίνω κάθε μέρα!
2.Τι σου αρέσει περισσότερο στο stardoll;
Περισσότερο στο stardoll μου αρέσει η δυνατότητα που μας δίνεται να φτιάχνουμε την κούκλα μας ώστε να εκπροσωπεί καλύτερα τον χαρακτήρα αλλά και την εμφάνισή μας. Επίσης τρελαίνουμε για διαγωνισμούς αλλά και για τα πάρτυ (οπότε πολύ πιθανό είναι να με συναντίσετε σε κανένα)
3.Πόσα χρόνια παίζεις stardoll;
Ασχολούμε με το stardoll εδώ και 1 χρόνο αλλά συνεχίζω να είμαι ενθουσιασμένη μαζί του όσο και τον πρώτο καιρό!
4.Έχεις βγει ποτέ national covergirl;
Δεν έχω καταφέρει ποτέ να βγω National Covergirl αν και το θέλω πάρα πολύ αν όμως το είχα καταφέρει θα ένιωθα πολύ περύφανη και χαρούμενη!
5.Ποιός είναι ο στόχος σου στο stardoll;
Στο stardoll o μεγαλύτερος μου στόχος είναι να γίνω μία από της πιο γνωστές στυλίστες στη χώρα μας.Ξέρω πώς είναι αρκετά δύσκολο όμως θα το προσπαθήσω!
6.Ποιές είναι οι αγαπημένες σου μάρκες ρούχων στο stardoll;
Οι αγαπημένες μου μάρκες στο stardoll είναι Killah και Miss Sixty
7.Πώς βρήκες το stardoll;
Το stardoll μου το πρότειναν δύο πολύ καλές μου φίλες (NataKoukla και Elzaki) τις ευχαριστώ πολύ για αυτό γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσα να γνωρίσω αυτό το καταπληκτικό παιχνίδι.
8.Πως περνάς την ώρα σου στο stardoll;
Την ώρα μου στο stardoll την περνάω φτιάχνοντας συνολάκια για κορίτσια που έχουν μπει στην καριερα μου , πηγαίνω σε πολλά πάρτυ ,φυσικά μου αρέσει πάρα πολύ να πηγαίνω για ψώνια και να διακοσμώ συνεχώς τις σουίτες μου!
9.Tι θα ήθελες να αλλάξεις στο stardoll;
Στο stardoll δε θα ήθελα να αλλάξω κάτι απλά θα ήθελα να δώσω την ευκαιρία σε κάποια κορίτσια που θέλουν και προσπαθούν πάρα πολύ να βγουν covergirl.
10.Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες του stardollmania;
Θα ήθελα να τους πω να διασκεδάζουν κάθε μέρα και να μην απογοητεύονται για τους διαγωνισμούς και τις συνεντεύξεις γιατί είμαι απόλυτα σίγουρη πως σύντομα θα τα καταφέρουν!



Σας ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε και ελπίζω να με γνωρίσατε καλύτερα αλλά πιο πολύ ευχαριστώ την olitsa 15 και την katrina15 .
Ελπίζω να περάσετε καλό καλοκαίρι γιατί απο τον Σεπτέμβριο πάλι σχολείο :(
Αντίοο :)


*ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ!




ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ
OLITSA15
H olitsa15



No comments:

Post a Comment